Ons helpen?

Wil je ons helpen? Graag! Creatief werken vraagt namelijk om veel materialen. Op ons atelier kunnen thuiszittende jongeren een zinvolle dagbesteding vinden. Dat doen ze door o.a. te schilderen, naaien, toneel te spelen en nog veel meer. Daarvoor kunnen we altijd nieuwe materialen gebruiken. Heb je thuis interessante boeken over bv kunst, geschiedenis of biologie waar je niets mee doet? Of een voorraad kunstmaterialen of verkleedkleding waar je van af wilt? Doneer ze aan De Dorpsacademie. Mail Jenneke om een afspraak te maken.

Help ons met geld

Om geld vragen is niet chique en wij hartstikke, dus we doen het liever niet. Maar toch is het best nodig. Van jouw donatie kunnen we dingen doen als nieuwe materialen aanschaffen voor het atelier, lunch en af en toe een dagje weg voor de kinderen regelen en onze mensen betalen. Wil je doneren? Stort je bijdrage dan op NL32ABNA0829809473 ovv ‘donatie’ of doneer online voor onze fundraiser.

Help ons met spullen

Creatief werken vraagt om veel materialen. Op ons atelier kunnen thuiszittende jongeren een zinvolle dagbesteding vinden. Dat doen ze door oa te schilderen, naaien, toneel te spelen, etc. Daarvoor kunnen we altijd nieuwe materialen gebruiken. Heb je thuis interessante boeken over bv kunst, geschiedenis of biologie waar je niets mee doet? Of een voorraad kunstmaterialen of verkleedkleding waar je van af wilt? Doneer ze aan De Dorpsacademie. Mail Jenneke om een afspraak te maken.

Help ons met je tijd

CHeb je geen geld of spullen te doneren, maar wil je wel graag iets doen? Misschien ben je wel heel goed in schoonmaken, crowdfunding, teksten schrijven of fondsen aanvragen. Ook dan kunnen we je hulp goed gebruiken. Laat Jenneke weten wat je kunt en wanneer en maak ons blij!